Magamról

Saját fotó
Kesztölc, komárom esztergom megye, Hungary
Nem tudok festeni,így amit szépnek vélek,érdekesnek,vagy abszurdnak azt megpróbálom fotóra vinni:)nem tudok, fotózni,de nagyon szeretek! Abszolúlt nyitott vagyok kivéve mikor nem:))

2012. február 8., szerda

Áldott állapot

Régóta nem fogtam fényképező gépet a kezemben illetve ha igen nem ide a blogra.
Mivel húgom gyermeket vár úgy éreztem itt az ideje megörökíteni a pocak lakót még oda bent van a nagy megérkezés előtt :)

"Még emlékszem az első tétova mozdulatodra...
Fáradtak voltunk mindketten, mert hiszen megszülni és megszületni egyaránt nehéz.
De Te nem engedted, hogy elszakadjak testedtől, magadhoz öleltél, hogy érezzelek.
Mohón kerestem az éltető erőt, melyet nekem tartogattál, hiszen már kilenc hónapon keresztül erre készültünk.
Jó volt hallani szíved dobogását, és oly jó volt a nagy munka után csendesen elpihenni ölelő karodban.
Tudom, sokszor te is fáradt voltál, ha te nem is így érezted, mert olyat adtál nekem, amit soha senkitől nem kaphattam volna.
Testedből tápláltál, szíved minden melegével."




"A szeretet türelmes, minden más türelmetlen. És amint egyszer megérted, hogy türelmesnek lenni annyi, mint szeretni, és türelmesnek lenni annyi, mint imádságban lenni, akkor mindent megértettél. Meg kell tanulnod várni."
OSHO


                                    
A legfontosabb, amit egy apa tehet a gyermekeiért, hogy szereti az anyjukat.

                                        Az apai szeretetet meg kell becsülni és tiszteletben kell tartani. Elég ritka kincs.

                            Lehet, hogy míg én az íróasztalnál ülök, Anyám otthon csuklani kezd. És akkor elmosolyodik, ránéz a fényképeimre, bólint feléjük, és azt suttogja maga elé: "Tudom, fiam, tudom, hogy gondolsz rám."
                                                                

1 megjegyzés: