Magamról

Saját fotó
Kesztölc, komárom esztergom megye, Hungary
Nem tudok festeni,így amit szépnek vélek,érdekesnek,vagy abszurdnak azt megpróbálom fotóra vinni:)nem tudok, fotózni,de nagyon szeretek! Abszolúlt nyitott vagyok kivéve mikor nem:))

2011. január 20., csütörtök

Egy képem a digitális fotó magazin képértékelésében..

Régen nem blogoltam,hisz régen nem is fotóztam.
Azonban a minap nagy meglepetésemre Felhívott egy jó barátom
-Te tudtad,hogy egy képed megjelent a Digitális fotó magazin képértékelés rovatában?
-Nem.Mi?Hogy?Elmesélve melyik képről beszél rögtön beugrott miről lehet szó.
Lassan több mint egy hónappal ezelőtt kaptam egy emailt amiben engedélyemet kérték a Fotovilag.hu oldalra feltöltött egyik képem megjelenítését képértékelésre ..
Huhh jutott eszembe az első gondolat,az igen,jól lehordják valamelyik képemet,de ám legyen..
Majd megnéztem miről is van szó és engedélyeztem...
Ezek után rendszeresen mint ahogy azt szoktam látogattam az oldalt,de semmi.
Gondoltam nem sikerült elküldeni az emailt mindegy,legalább megúsztam a kőkemény kritikát.
Végül is megjelent csak mint kiderült a magazinban,ami nem mondom,hogy nem esett jól:)
Szeretném veletek megosztani örömömet hisz első képem mely igazi figyelmet kapott.
Ezúton is köszönöm Kiss Virágnak,a kedves lánynak aki őszinte mosolyával és bájával,igazán hitelessé tette a képet:)
Nagyba nézve a képet olvasható az értékelés,tehát akit érdekel klikk a képre és olvas:)
A képet értékelte Dékán István..

5 megjegyzés: