Magamról

Saját fotó
Kesztölc, komárom esztergom megye, Hungary
Nem tudok festeni,így amit szépnek vélek,érdekesnek,vagy abszurdnak azt megpróbálom fotóra vinni:)nem tudok, fotózni,de nagyon szeretek! Abszolúlt nyitott vagyok kivéve mikor nem:))

2010. november 14., vasárnap

Út,Fények,szinek..

Haladzska szerint,túlontúl rákaptam a fekete fehér fotókra,és teljes mértékben igaza van:)
Ezért fogtam magam bocsánat fogtuk magunkat Sándor barátommal és császkáltunk a Pilisben,hogy a következő bejegyzésemnél feltudjak mutatni néhány színes fotót ha már meglettem szólva.






Témának szó szerint az utat választottam:)Ezekkel a képekkel szolgálhatok :)Mind színes...:)

4 megjegyzés:

  1. Az 5.be beleszerettem..nagyon tetszik!:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi,nagyon szép volt sütötte a dombot a nap mögötte pedig olyan sötétség jött:)

    VálaszTörlés
  3. hát és milyen jók lettek :P éljenek a színek! :)

    VálaszTörlés